2013-09-01 |14:07:00 | Kategori:Allmänt

Ansök om Affiliates byte

Vad kul att du vill göra ett affiliates byte med oss! Läs kraven nedan.
 
 
Family Affliate:
Din blogg måste ha något med Nina Dobrev/The Vampire Diaries eller någon annan TVD kändis.
Du måste ha bloggat i minst två månader.
Du kommer att få en stor bildlänk i menyn.
Du måste skriva minst tre inlägg per vecka.
 
Elite Affliate:
Din blogg måste handla om en kändis, men det behöver inte vara någon från TVD.
Du kommer att få en medelstor bildlänk i menyn.
Tar endast emot bloggar som har bloggat i mist två månader.
Din blogg måste vara aktiv.
 
Top Affliate:
Din blogg måste handla om vilken kändis som helst.
Jag tar emot novellbloggar.
Du kommer att få en textlänk i dropdown menyn.
Din blogg måste vara aktiv.
 
Länkbyte i ett inlägg:
Jag kommer att göra ett inlägg om din blogg och försöka locka dit mina läsare.
Du måste ha bloggat i minst två månader.
Du måste skriva minst tre inlägg per vecka.
 
OBS! Alla länkbyten som jag gör med fansites, måste göra samma sak på sin blogg. Så fort du tar bort din blogg, eller om jag märker att den inte är aktiv längre, tas länken/bildlänken bort, oberoende om min länk fortfarande finns på din sida.
 
Text från -ninadobrev.se
 
 
Ditt Namn:
Vilken kändis(ar) bloggar du om?
Bloggens URL:
Email Adress:
Antal Läsare: 10
20
30
40
50+
Vilket typ av länbyte söker du till: Family Affliare
Elite Affliate
Top Affliate
Länkbyte i ett inlägg
Hur vill du att vi ska kontakta dig? Maila?
Skriva en komentar på din blogg?
Skriva i din Chat?
Någon speciell bild som du önskar (Gäller Family och Elite)

Form provided by Freedback.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: